rombongan cik alya

Khamis, 16 Disember 2010

terkilan dgn masalah internet yg doWn

nak nangis jap bleh? ada sesapa bleh kasi aku pinjam bahu dia x? aku sedih sesangat skg... nak taw seipa? sbb masalah internet kat umah aku yang x habeh2 down sejak aku balik umah... oh tidak!! internet mencemburui aku... dahla aku balik sat ja ni... dalam 10 hari ja.. huh! dusta kau tenet!!! internet ok time koi 1 pagi dan ke atas... apa hal bro? time tu aku nak tidoq la...


hanya batman ngan burung hantu ja yang xreti nak tidoq time2 camtu... adush... ni pun baru ja bleh setelah beberapa kali aku dah restart & setup lain... jenuh la kalo nak restart banyak2 kali.. mau x rosak modem tu.. haha.. bagus teruskan usaha anda untuk menrestart modem.. dan ayah? tlg tampar kakak laju2 kalo modem rosak buat kali kedua!! huhu..

p/s : .......................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...