rombongan cik alya

Jumaat, 17 Disember 2010

bakal inspektoT p0liT

dari kecik sampai la ke besaq ni... cita2 aku nak jadi POLIS... ntah aku xtaw kenapa? aku nak sgt jadi polis... tp? skrg aku dah mula rasa yang aku semakin x layak utk jadi polis.. aku semakin boleh menerima akan ketidaksempurnaan aku ni... huhu... almaklumlah.. aku ni x tinggi... dah puas aku makan 'kacang panjang'... yang dah dimasak, direbus, & yang baru beli dari market pun? aku hentam makan tanpa dibasuh! eeyerkkk!!! tp? sampai skrg aku x tinggi tinggi lagi... kenapa begitu ha?

skrg ni plak adik aku si aidid yang menampakkan minatnya utk jd POLIS.. wah!! jeles aku... xleh jd nih.. aku kena terus berusaha makan kacang panjang bebanyak!!

amacam? ada gaya x?

ala2 crita gerak khas pun ada..

xtahan dgn pistol mainan tu ja..

dah mcm game c0unter strike aku tgk..
tp? kata si aidid ni.. nanti besaq dia nak jd SAINTIS.. alahai... dia taw ka saintis tu apa erk? pengaruh telebesen ja byk ni... huhu.. aku xkesah sgt apa yang adik2 aku nak keja nanti besaq... harap2 yang bebaik la.. jgn jadi penyamun tarbus sudah!!!

p/s : aku masih mengharap walaupun xlayak.. ada aku kesah aku layak ka x?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...