rombongan cik alya

Khamis, 23 Disember 2010

JANIN aku ada di pawagam hari ni

sorry okeh.. aku nak pi cari JANIN aku kat pawagam ni.. dah berselerakan dah.. eeiii.. xleh bayangkan kalo org tu tinggal janin diorang kat pawagam.. zalim beb! zalim..


ni plak sinopsis JANIN yg aku 'copy & paste' dari go0gle :

Janin mengisahkan kehidupan penduduk di sebuah kampong nelayan yang hidup dengan aman damai. Cerita bermula dengan ramai penduduk kampong selalu kehulangan duit mereka. Tetapi mereka tidak mengetahui siapa yang mencuri wang mereka. Sehinggalah beberapa orang kampong terserempak degan pencuri kecil bernama Esah. 

Esah, seekor toyol selalu mengunjungi keluarga Sutera isteri kepada nelayan bernama Hashim tanpa mereka sedari. Mereka mempunyai tiga orang anak yang masih kecil. Kunjungan Esah ke rumah Sutera terlalu kerap membuatkan hasil pencurian berkurangan.

Ini membuatkan pembela Esah menjadi marah kerana hasil kecurian semakin berkurangan. Esah dimarah oleh pembelanya dan enggan diberi makan. Esah yang dahagakan kasih saying telah membunuh orang yang membelanya.  

Tanpa tuan, Esah menjadi ganas dan telah menyerang penduduk kampong dan banyak kejadian negeri telah berlaku. Orang – orang kampong telah berpakat dan mula bertindak untuk menangkap Esah, tetapi tidak berhasil. Dengan tidak disangka mereka mendapat kejutan apabila mendapat tahu tentang hubungan antara Esah dan Sutera.

aku baca sinopsis macam best ja.. tgk nya blum lg.. aku tunggu CD kuaq ja.. mmg tak la aku nak masuk pawagam! tp korang kena ingat.. filem ni 18SG.. untuk sesapa yang lemah jantung tu? tgk sambil tutup mata taw!! hakhak..

p/s : dah slalu sgt layan cerita lawak, kdg2 layan crita hantu ni pun best gak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...