rombongan cik alya

Jumaat, 24 Disember 2010

selamat hari ulangtahun yg ke-23

esok? eh.. hari ni la.. hari ulangtahun pernikahan aku ngan ayah aku.. eh eh.. silap2.. sumbang haram punya anak!! buduh.. sebenarnya bersamaan dengan 24 disember setiap tahun adalah hari ulangtahun pernikahan ibu ngan ayah aku.. aku sebagai anak 'sulung ganti' kepada abang aku telah diberi amanah untuk jaga mamak & papak aku tu.. eiii.. geli mak panggil mama & papa.. aku panggil ibu & ayah!! sapa nak kawen ngan aku? kena blajaq panggil ibu ngan ayah taw.. awwwww....


sepanjang 23 tahun mereka melayari bahtera merdeka.. mereka dikurniakan insurans anak seramai 5 orang termasuk aku yang comei ni.. ahak ahak!! dua daripadanya adalah lelaki dan tiga perempuan.. terima kasih ibu, kerana telah melahirkan kami.. dan kepada ayah.. terima kaseh also!!

suratan atau kebetulan? pada tarikh ini, 24 disember kitorang sekeluarga akan bercuti ke Perak selama dua hari.. 'family day' ini dianjurkan oleh LPP kawasan Kuala Nerang.. amboi.. bestnya, sama ngan tarikh ulangtahun pernikahan ibu ngan ayah.. sepatutnya kami xleh kaco line.. tp? ahhh.. nak ikut jgk.. ada aku kesah? wacha.. yeyey.. leh pi bercuti..

p/s : maybe offline 2 hari..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...