rombongan cik alya

Ahad, 19 Disember 2010

sudikah awak sempurnakan hidup saya?

cinta selalu datang tak dijangka..

cinta juga pudar mengikut masa..

untuk mengembalikannya?

kita perlu berpatah balik.. 

dimana cinta bermula..

mulakannya semula dengan nestle COFFEE MATE..

haha.. aku skg ni duta COFFEE MATE... so? aku tengah promote la walaupun aku tak penah minum pun kopi ni.. huhu... sila jangan kutuk okeh!!


akhir2 ni aku tertarik dengan iklan ni.. so? nak berkongsi ngan korang.. aku upload jela.. haha.. best aku tengok video2 kopi ni kat youtube.. (yg ni part 1) ada banyak part jgk aku usha.. suka suka!! terberangan aku sendiri.. huhu... ha? dah2 aku penat sgt ni.. xmau ngarot lebey2.. satgi melalut..

p/s : cute sangat iklan ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...