rombongan cik alya

Selasa, 14 Disember 2010

penat ! penat ! penat !

hallu... dah lama kan aku x update entry? xsilap aku dah 10 hari aku x update... banyak yang aku nak stori kat korang.. tp? aku xdak masa nak on9 langsung... almaklumlah aku xmampu nak bela 'berokband'.. huhu.. hari ni aku bebas! bebas dari dibelenggu dgn kertas2 exam... argh!!! nak jerit aku rasa... best ! best ! best !

dan sory sesangat sbb aku xsempat nak zizrah blog2 kgkawan aku... sorry la bai... dalam masa yang ada ni.. aku try cover balik memana yang aku terlepas tengok okeh.. sila jangan marah aku... benci dakper...ada aku kesah? haha..

tapi? aku cuti sat ja ni.. dalam 12 hari... maybe? so aku kena hargai betoi2 masa yang aku ada ni untuk aku buat menda2 yang berpaedah!! haha... study ka? eh... kalo bagi rm1000 pun aku xmau... janji aku xkena baca buku dalam masa 12hari ni... huhu... tapi? kalo novel? ehem2... boleh jgk!!!

malam ni aku xmau stori apa2 lagi.. aku nak tidoq... bak kata pepatah cina kacukan siam? 'Qodolah tidor anda sesudah merdeka!!'.. ok2.. aku cau dulu...

bye!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...