rombongan cik alya

Sabtu, 4 Disember 2010

dah ready ka?

adeh... cuti punya cuti.. aku pun dah xsedaq.. dah sebulan aku berHOLIDAY.. sakan la aku nampaknya... esok aku start paper dah... nak terberak la plak aku dengaq pasai exam ni... esok paper arab... adeh... xpa2.. cuba jaya ok alya... chaiyok periok!!!


eh.. apa maksud perkataan kat atas tu ntah? aku lupa la.. pen ka pensil weh? tu la cuti sampai x hengat nak selak buku!!! aiyak!!! tulun... ada sesapa bleh gtw aku apa maksud perkataan kat atas?

dah2.. aku xleh lelama ni.. pakcik bus dah tunggu aku tu.. cian depa... k cau!! korang tolong doakan aku taw!! xpa aku nak amin seksiap...


p/s : AMINNNN.....

2 ulasan:

  1. Hye Alya, fizzo doakan semoga Alya berjaya dlm exam tu eye... Good luck taw.. ;)

    BalasPadam
  2. thanks fizzo omar.. hehe.. eh clap plak sebur=t fizzo omar..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...