rombongan cik alya

Khamis, 2 Disember 2010

demam

dalam 2 3 hari ni adik2 aku termasuk aku sendiri pakat2 dilanda demam... demam kitorang bersambung sambung.. elok adik aku yang nombot 4 tu lega sikit.. aku plak sambung.. pastu bila aku dah ok sikit.. adik aku yang kecik skali plak sambung... pasni sapa plak? aku xtaw laa...

gejala yang kitorang kena adalah seperti cirit birit, muntah ngan demam... masa aku dok taip entry ni pun, adik aku yang kecik skali dok muntah2 kat dalam peti ais!! aik? bukan peti ais.. aku tipu ja.. muntah kat dalam tong...

aku harap kitorang cepat2 la lega... aku? 5hb ni dah start final paper.. kena stay kat hostel 2minggu... alahai.. jgn la dok wat demam cenggitu... mampuih den.. nak study camna.. adeh!! oklah aku harap sesapa yang bca entry ni.. harap2 korang sudi lah doakan kitorang supaya cepat sembuh eyh.. trima kaaseehhh!!! (mcm allycat ckp)


kalo ada orang antar kek ni.. komfom aku sembuh cepat!!


p/s : oh tidak!! aku tercirit lagi... hehe.. eeeiiyeeek!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...