rombongan cik alya

Jumaat, 3 Disember 2010

demam makin ter0k!!

kalo korang ada terbaca, semalam aku ada post entry pasai DEMAM kan? hmm.. makin teruk nampaknya.. tp? bukan aku... hehe.. aku dah semakin sehat bin walafiat dah... sama cam adik aku (aini).. kitorang dah semakin sehat... yang semakin teruknya adik aku (aina) dan (aidid)... alahai... ciannya...

semalaman adik2 aku ni xleh tidoq.. asyik2 cirit... muntah!! alahai... minum ayaq cket? muntah!! sementara nak tunggu hari siang.. aidid pun dah lembik macam sotong dah.. apa nak jadi neh? apa punca kitorang jadi camni ha? keracunan makanankah? tp.. makanan apa yang telah meracunkan kami? hehe.. apa yang aku dok cakap ni? adeyh!!




td.. bawak adik2 aku pi klinik PRIMA kt pokok sena... doktor cakap aidid kena sumbat ubat kat bontot dia.. tp? dia xmau.. adeyh.. antara semua adik bradik aku.. aidid ni paling senang makan ubat.. walaupun dia baru umor 5taun.. kadang2 tu dia yang mintak nak makan ubat.. tp? bab nak menjolok ubat kat dlm bontot.. dia lemah cket la.. doktor ckp xdak cara lain dah selain tu.. kalo xmau wat jgk cara tu? terpaksa la antar hospital untuk masukkan ayaq dalam badan.. adush.. lgla kesian... yang aina plak? dah besaq.. hehe.. xkan nak masuk ubat kat bontot gak kot? dun nakal2 eyh doktor!! xmau2... aina juz telan ubat biji ja...

aku harap2 sgt.. adik2 aku cepat lega.. esok aku dah nak balik hostel.. stay sampai 2minggu.. ada final exam.. xtenang hati aku kalo nak tinggal adik2 dalam keadaan macam tu.. hish.. macam mana ni? skrg ni plak penyakit tersebut dok tengah 'aim' kat ibu aku.. alamak!! kalo ibu yang x sehat? macamna dgn adik2 aku? arghhh... apa aku perlu buat ni? Ya Allah.. tolonglah hambaMu ini..

p/s : mcam na nak exam kalo fikiran xtenang?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...