rombongan cik alya

Selasa, 28 Disember 2010

first potret.. korang ader?

hari ni.. lepas ja mandi pagi tu.. tp xla pagi sgt.. dah nak tgh hari dah.. aku tatau adek aku tu mimpi hapa semalam.. tetiba ja dia perosek album aku yang lama2, pastu terjumpa la gambar2 aku yg masa sekolah menengah tu.. tak silap aku pic tu masa aku tingkatan empat kowt.. masa tu aku pinjam enset member aku ARIP utk capture pic tu..

aku tak tau angin monsun mana yang dah masuk dalam badan adek aku tu.. lukis punya lukis.. so? inilah hasilnya.. walaupun xla seelok pelukis jalanan.. tp? tetap berharga bg aku.. ha? adek korang leh melukis ka?


amacam? kira ok la tu.. budak umur 12 taun yg lukis.. bak kata adam kepada nur dalam Filem Nur Kasih.. 'awak ade bakat melukis, jangan berhenti taw..' ( aini, kakak bagi semangat ni )..

ni time kitorang baru pas mandi swimming po0l
p/s : sama x muka kitorang?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...