rombongan cik alya

Isnin, 20 Disember 2010

boleh ka macam ni?

aku xtaw boleh ka x? aku xpandai sgt bab2 agama ni.. takat buat yang wajib je.. tu pun ada 'lubang' gak kadang2... so aku nak tanya pendapat korang yang lebih berpengetahuan la.. sebelum aku wat kesimpulan sendiri...

video

video ni di tag oleh kawan aku kat fesbuk... so? apa kes? bagi aku.. xsalah kita berzikir tu.. berzikir tu kan sunat.. dapat pahala lagi.. tp? dgn cara macam tu? dah macam dikir barat ja aku teng0k... boleh ka? aiseh!! salah ke x ha? hmm....

p/s : kepada model yg sedang 'berdikir barat' tu.. maaf sebab post vide0 ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...