rombongan cik alya

Khamis, 30 Disember 2010

gila bola atau gila Fahmi?

bola? taw dah.. xhidup pun minatang tu.. menda bentuk bulat spera ja.. tp Fahmi? oh tidak.. siapakah beliau di hati beta? hakhak!! sabar sabar.. jangan korang terjah dulu.. dengar dulu apa aku nak bgtau.. mesti skg ni tengah hot pasai beliau..


pagi tadi semasa aku sedang bergegas untuk ke kelas.. sambil sambil aku drive, aku on la radio.. korang mesti cam taw taw ja kan radio apa? kompom PanasFM a.k.a HotFM.. fuh! memang mencabar la.. bola bola bola.. macam nak sumbat ja bola kat lubang telinga aku.. sampai kan aku yang x brapa minat bola ni pun dah dijangkiti virus cinta pd bola..


yang bestnya kak Fafau promote blog 'cik awek' si Fahmi tu la beb! eh? dapat gaji x kak Fafau? hehe.. mesti melambung setinggi awan punya BE 'cik awek' si Fahmi.. so? leh la blanja kak Fafau kita makan eh.. mau kat hotel 10 bintang ja.. kalo ada bulan skali pun ok jgk! hakhak.. balik ja dari kelas aku terus usha usha blog 'cik awek' si Fahmi.. eh eh.. runcing kah jejari kamu? hehe.. patut pn Fahmi suka.. nama pun dah sama macam aku.. cuma sebutan je lain.. maybe? Alya vs Elya! haha.. sabar sabar cik Elya.. jgn marah dulu.. dah ramai la org admire BF kamu.. so skg aku tanak minat kat Fahmi.. aku nanak Safee Sali bulehhhhh? (cakap dengan mata wink!).. ada org punya lg x? hehe..


kepada cik Elya? bersabar la erk.. banyak dugaan berkawan dengan orang fofuler ni.. (ala.. tersengau pulok).. harap korang sampai ke jinjang pelamin la.. Fahmi duit dah banyak.. tunggu apa lg? rembat la satu g0l lagi!! wah..

semoga bahagia beb

full house? dah macam korea la plak..

ni lagi satu kisah.. masa malam yang Malaysia vs Indonesia kat Stadium Bukit Jalil tu.. bila aku ternampak ja aksi si Fahmi ni.. terus aku tanya ayah aku.. "ayah, Malaysia ada import pemain luaq ka? muka macam cina ja g0lkeeper tu?".. then? bila ayah aku terang secara jelas dan terperinci pasai si Fahmi tu, baru aku faham.. dia Melayu la doh.. haha.. igtkan korea mana td.. memang untung lah cik Elya dpt Fahmi, ramai gurl kt Malaysia ni dok gila ngan artis artis korea.. tp? cik Elya dah dapat.. fuh!! best..


jom ramai ramai terjah blog 'cik awek' si Fahmi : http://jejariruncing.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...