rombongan cik alya

Ahad, 19 Disember 2010

jom pakat2 pi FESTIVAL PROTON 1 MALAYSIA

hari ni seharian aku kat alor star.. sebelum balik, kitorang singgah la kat PACIFIC STAR PARADE,alor star.. tngok2 ada festival proton 1 Malaysia... fuhh!! mantap.. aku suka, aku suka... kalo korang xcaya? tengok banner ni ha..

satu perjalanan, satu bersama malaysia

untuk hari ni 19 disember 2010 diorang bertapak kat alor star.. untuk esok2 aku xtaw la plak.. jap2.. nak search g0ogle jap!!

Kalendar Festival Proton 1 Malaysia :

18th Dec, 2010 – Ipoh – Stadium Indera Mulia (10am to 6pm)
19th Dec, 2010 – Alor Star – Star Parade Shopping Centre (10am to 6pm)
20th Dec, 2010 – Kangar – Dataran 350 (10am to 6pm)
21st Dec, 2010 – Penang – Jalan Padang Kota Lama (10am to 6pm)
22nd Dec, 2010 – Kota Bahru – Dataran Stadium (10am to 6pm)
23rd Dec, 2010 – Kuala Terengganu – Dataran Shahbandar (10am to 6pm)
26th Dec, 2010 – Kuantan – Stadium Darul Makmur (10am to 6pm)
27th Dec, 2010 – Batu Pahat – Dataran Penggaran (10am to 6pm)
28th Dec, 2010 – Melaka – Melaka Mall (10am to 6pm)
29th Dec, 2010 – Seremban – Dataran Nilai (10am to 6pm)
31st Dec, 2010 – Klang Valley – PROTON Centre of Excellence (countdown to New Year 2011) (8pm to midnight)


korang dah taw kalendar? so apa lagi? sesapa yang minat sgt ngan keta2 proton.. pi jela.. aku xminat.. tapi sekadar menyokong kereta2 buatan Malaysia.. xsalah kan.. kita kan 1 malaysia.. pic2 kat bawah ni sekadar untuk cuci mata korang..

kereta ni tempat ke4

yg ni tempat ke3.. dah mcm ferrari dah aku tgk..

tgk? biru dgn ijau bleh plak 'bersama'..

yang ni aku suka!!

untuk sesapa yang suka make up keta.. ha? mau make up camni la.. baru lumayan kalo masuk bertanding.. mau puluh ribu dapat.. aku suka gak keta2 yang make up ni.. tp? takat gincu bleh la aku tenyeh kat keta tu.. haha.. mau make up pakai apa bai? duet tarak ma!!

ni proton jebat

yg ni satria NEO R3

aku 'cupp' yang ni

siapakah gerangan badut tu?

ha? amacam? best aku tgk.. ni ja pic yg aku sempat capture.. banyak lagi keta2.. kalo korang x puas tgk pic2 aku ni.. xelok la.. apa bagai la.. lantak korang la.. aku guna camera cap itik ja... korang pi la tengok real kat kangar plak besok.. haha.. pas kitorang tangkap gambaq dgn badut tu.. kitorang naik gi McD kat pacific untuk mengisi perut..sedap sedap!!

p/s : sila abaikan model2 tidak berbayar yang kat dlm pic2 aku ni ha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...