rombongan cik alya

Jumaat, 17 Disember 2010

dulu internet.. skrg celcom..

bleh aku taw apa masalah korang? adakah korang dah komplot xmau bg ada line? adeh!! jgn la camtu... ayah aku bayaq tektiap bulan bill bukan untuk tgk ja modem tu.. kitorang nak men tenet la... internet umah aku masih lagi dalam keadaan tonggang terbalik... aku xtaw apa masalahnya? nak kata ujan? xpun... nak kata xujan? xpun... semua xlah kiranya...

ni internet leh connet pun sbb aku kol TM... aduh.. jenuh la nak kol hari hari.. kalo 'abg TM' yang angkat phone xper gak.. leh la kecek2 nbo fon... tp? aleh2 yang jawab kol... 'kakak TM' la plak... adoiyai... lemah semangat aku...

tenet yg xleh nk connect

semalam plak celcom wat hal... xdak line sampai petang tadi baru ada... huh.. mau x belungguk mesej aku masuk... kalo takat mesej2 pakwe? (mcm la aku ada pakwe? sja bikin kontroversi...) leh la aku abaikan... tp? yang banyak nya ni.. mesej hidup mati tok nek kawan aku, adeh.. apa la aku nak wat kat celc0m ni...

aku igtkan handset aku yang problem? almaklumlah nset 'tiga tiga sekupang ai' ja.. huhu... rupa rupanya kebanyakan kengkawan aku yang pakai celc0m semua pakat xdak line semalam... huh.. nyaris2 ja aku nak pi panjat pokok nyioq kat blakang umah jiran aku sbb nak cari line..

p/s : don't worry.. makan lg penting dari main internet.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...