rombongan cik alya

Rabu, 29 Disember 2010

j0m tengok bola

SEKARANG? kita akan saksikan pertempuran antara Malaysia dengan Indonesia dalam acara untuk merebut Piala Suzuki AFF.. wah!! sejak bila aku minat bola ni? haha.. aku harap Malaysia boleh menang dalam game malam ni.. buktikan yg kita punya 'laser' lebih power drpd indonesia!! haha..

masa kat Stadium Bukit Jalil? Malaysia berjaya mengalahkan Indonesia 3-0.. haha.. teruja aku tengok! ayah aku menjerit jerit macam kena sawan time pasukan Malaysia berjaya memasukkan g0l.. yang membanggakan jurulatih Malaysia adalah dengan prestasi yang ditunjukkan oleh NORSHAHRUL IDLAN TALAHA.. wah wah wah.. biasalah pengantin baru.. hehe.. hadiah untuk isteri tersayang.. apa apa pun.. semua pemain pasukan Malaysia memang power la!!

ni cara aku tengok bola!!

malam ni plak? Malaysia akan bertembung dengan Indonesia sekali lagi.. tapi kali ni di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta.. aku tak pasti ada ka tak siaran langsung.. tp harap harap pasukan Malaysia mampu bertahan dengan asakan Indonesia..

p/s : tunggu dan lihat.. menang @ kalah?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...