rombongan cik alya

Selasa, 30 November 2010

xmau declare lagi ka?

eh? apehal aku wt entry yang sebegitu rumit utk aku rungkaikan... huhu... arini aku dikejutkan lagi dgn berita yang bleh memanaskan lantas menghangitkan bontot aku...(kata seerti bontot = pungkoQ).. huhu..

aku : A
dia : B


sebelum ketemu...


B : awak... mak suruh awak mai umah...
A : uik? xmau la... bkn apa.. kita kan baru berkawan.. nanti dah declare? sy pi la jumpa mak awak...


selepas kitorang dah makan2 dan melalak2 mcm orang gila (padahal suara dua2 mcm katak 00NG), dan aku dah dapat 'sesuatu'...


B : skrg ni nak declare lg ke x?
A : uik? kena declare dah ka?
B : xmau lg ka?
A : ala rilek la dulu.. umor baru nak masuk 22taun.. jauh lg perjalanan kita..
B : ok..
A : tp igt taw.. kalo kita xdeclare pn? xbermakna sy syg boy laen..
B : ok...


selepas 10minit perjalanan dgn keta si dia.. tiba di tempat park keta aku.. aku pun nak balik dah.. aku dan dia naek keta masing2.. dia maskod aku dari blakang..waah mcm anak raja plak aku... setibanya di rounbout..

henset aku berbunyi...

treeeet... treeett...( besala henset murah ja)

si dia kol...


B : nak jumpa ibu bleh dak?
A : ok2.. bleh..




wah.. terharunya aku...

dalam hati ku berkata : awak.. saya bukan xmau declare.. tp? biarlah time tu saya dah betul2 sygkan awak.. sy xmau sygkan awak sbb awak suka wt surprise kat saya... tp saya nak dgn seikhlas hati saya... jgn risau eh awak.. lgpun saya perlu pikiaq orang lain sama.. kalo saya ditempat 'dia'? mesti saya akan jd gila.. huhu.. xkan lari alya dikejar... saya xmcm dulu dah.. time skolah dulu saya laju bile berlari.. tp? skg xlg.. dah tembun..hoho... kalo jodoh xkemana kan awak?


p/s : patutkah declare kalo hati runsing?

3 ulasan:

  1. pandai bercinta dh noh skang ni? x cita kat kami pn... uwaaaaaaaaawaaaaaaaaaawaaaaaaaaaaaa.. majuk la camni........

    BalasPadam
  2. waa.....kuar dating...mesti bez kn??yus tetarik dgn p/s alya >> patotkah declre klau hati runsing?? (hati runsing ka fikiran runsing) fikir2kn..

    BalasPadam
  3. ima : uik.. mana bercinta pun la... salah paham ni..hehe

    yus : haruslah bez.. hati ka fikiran? nak dua2 bleh? hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...