rombongan cik alya

Sabtu, 27 November 2010

bermulanya cuti

adeh.. kepenatan yang ketakterhinggaan... dalam pat lima hari ni aku xdan nak berbeloger.. bukan malas.. (tp ada la cket), cuma xberkesempatan ja.. aku ngan keluarga sedang sibuk bercuti.. ahaks.. xla bercuti.. tp berjalan2... tp bukan jalan taw! nek keta la.. lokasi? xla tempat jauh.. tp? tempat yang boleh release tension.. kemarin kitorang pi bermandi manda dan bersuka suki kat THE CARNIVAL kt SUNGAI PETANI.. agak best sbb dah lama xmain ayaq.. huhu.. agak2 tension ja.. hentak kepala kt lantai kolam tu.. baru rock!!

kami baru sampai

pondok besar (ubat batuk cap ibu dan anak)

keadaan sebelum terjun kolam

banyak game time kitorang mandi kat sana.. antaranya yang kitorang amik bahagian adalah sumo pelampung & istana pasir... game sumo pelampung? aku kalah.. damn!! tercium mulut aku dgn lantai kolam tuh!! yang istana pasir plak? kitorang namakan istana kitorang tu ISTANA TAKESHI.. kitorang dapat no3 beb.. kira ok lah tu... hadiah lumayan!! tp xtebus lagi pun..huhu..

sumo pelampung

tempat ke3 - istana takeshi

hadiah tempat ke3

balik rumah? dgn perasaan gembira dan sedih yang teramat... gembira sebab banyak lemak dah aku tinggai kat sana... hehe.. sedih sebab tgn dan tengkok aku sakit2, pastu rambut aku kasaq mcm dawai! caaaiit!!

aidid VS pelampung

tp semua tu xmembuatkan aku berputus asa dok terperuk kat umah ja hari ni.. kitorang tetap pi berjalan2 makan angin, makan ujan, lantas makan kenduri.. haha.. pastu kitorang pi menziarahi bakal menjadi sekolah adik aku.. haha.. baru bakal ja.. belum betoi2 lagi.. kalo aku? nak ja bagi dia ngaji kat SAINA tu.. dekat pun dekat.. kentut pon den leh dongar!


tempat yang kitorang ziarahi

fuhhh!!! mmg gila punya jalan la.. tp tetap x puas jgk.. letih pun letih la.. janji happy.. bukan senang nak cuti.. setaun skali ja.. walaupun dekat.. tp mmg best la.. agak2 esok kitorang nak pi mana lagi ha? hehe.. ada 4 hari lagi..


p/s : biar penat asal puas!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...