rombongan cik alya

Khamis, 11 November 2010

c0ngratulation!!!

huhu... sedih pun ada.. sy0k pun ada... jeles pn ada... kalo korang ada adik yg amik UPSR taun ni... mesti korang pn dah taw kan? hari ni rezub UPSR kuaq... aku ada adik yang amik UPSR dan PMR taun ni... haha.. dua2 aku sebat...
 
adik aku (nor aini naili bt noor habib) dah dpt rezub yg dia inginkan... dia xblik lg ni.. ibu yg kol gtw rezub dia kat aku...

keputusannya adalah? seriiiiiiii....... huhu xla... aini dpt 5A... huhu... sedih nya aku... haha.. syok nya aku.... uuwwaaaa... jelesnya aku... ha!!! semua aku sumbat dlm pala hotak aku ni...

si dokter
 
xlupa jgk kpd sepupu aku yg sama batch ngn adik aku... (hidayat izzudin) tahniah jgk... xsangka no ampa dua ada 'chemistry' haha... dalam diam ku mencintai mu... lalalalala... eheks!!!
 
yat-sepupu

dan kepada aini... teruskan cita2 mu utk menjadi dokter... ubat penyakit jantung ayah tu... huhu... kita tunggu si saintis ni plak amik UPSR.. tinggai dia lg ja x amik UPSR... ngeh3...

si dokter & si saintis




disediakan oleh : si bomba...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...