rombongan cik alya

Rabu, 24 November 2010

goodbye satria PDM3678...

arini hari 23/11/2010 hari last aku bersama dgn 'kamu'.. aku kemas2 'kamu'.. aku belai2 'kamu'.. aku tarik2 'kamu'.. huhu.. tapi apakan daya, aku terpaksa lepaskan 'kamu' pergi.. walaupun dalam keterpaksaan? ku relakan juga 'kamu' pergi... selamat tinggal satriaku..

aku xberdaya untuk buat apa2 untuk menyelamatkan 'kamu'.. aku tahu 'kamu' pun xrela meninggalkan aku.. dalam diam aku menangis sendirian.. (betoi ka?).. yang pastinya.. aku amat menyayangi 'kamu'.. ku harap suatu hari nanti kita akan bertemu kembali..

aku harap 'kamu' akan bahagia disamping tuan baru 'kamu'.. aku sedar aku bukan lah tuan yang baik buat 'kamu'.. tapi apakan daya ku? ohh tidak... selamat tinggal satriaku...


goodbye

satriaku.. kalaulah 'kamu' boleh membuka belog ni.. disini aku telah potretkan crita2 tentang 'kamu'.. tp sayang? 'kamu' xkan baca punya entry ku ini... (^-^)

entry sebelum ni..
PDM 3678 for sale!!
nasib si satria



kenangan bersamamu xkan ku lupakan... untuk sesapa yang bakal @pun dah telah memiliki PDM 3678.. tahniah kerana berjaya memiliki beliau...



p/s : hatiku tetap denganmu... walaupun kita xlagi bersama..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...