rombongan cik alya

Ahad, 14 November 2010

sorry beb.. rini aku nk setori pasai aidid ja.. huhu.. td seharian aku ada kt pokok sena.. x la smpai seharian.. sampai takat pukoi 2 ptg ja.. penat beb! disebabkan penat? aku xmau tulis.. aku nk show pic ja kt korang.. huhu.. nasib badan la..

program : sukaneka & konvokesyen
lokasi : tadika ummi keda, kuala nerang
jam : 8pg hingga 2ptg
tarikh : 13/11/2010 (sabtu)



menang!! lawan pakai baju kemeja

kembara proton

ajak ibu main 'ikat kaki'

baju kuning.. telinga sama saiz!

aiman & aidid

nak brebut cekelat

tgh brebut..dpt cket ja..

princess & prince charming!

nyanyian 1 malaysia
ha.. ni la nice pic.. byk aku capture.. tp xkan nk uplod smua kan? agak2 la... huhu... taun depan aidid dah x ngaji kat cini dah.. dah cau.. ikut ibu aku pi SKPS plak.. masuk PRA..


says : tringin nak masuk tadika balik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...