rombongan cik alya

Jumaat, 5 November 2010

hobi time BAH

korang mesti taw kan? skrg ni banjir tgh melanda kt kawasan kedah ni.. disebabkan banjir2 tu la.. ayaq kt cini pn dah naik.. so? dengan itu.. lahirlah hobi2 gila yang terserlah.. bleh jgk dikatakan sbg bakat2 terpendam.. 

rini dah masuk hari kedua kitorang pi memancing.. aku? aku xminat memancing ni.. sah2 aku bkn se0rang yg sabaq.. tp ibu  ngan adik aku ni lain cket.. tgk ja ari dah xujan... terus lesap!! aku? aku plak keja dok umah membela badan ku yg comel ini.. ahaks!


hari pertama...
4/11/2010

hari ni xdpt byk pun.. juz tiga ekoq ja..tu pu  kecik2 ja.. bila aku join ja depa? terus xdpt.. mmg 'sui' gila la aku ni..










hari kedua..
5/11/2010 ( hari yg paling menakjubkan!!)








hari ni kitorang dpt ikan besaq gila.. xsilap aku ikan keli.. ikan puyu kecik tu kitorang dpt dlm 20 ekoq ja.. aku? ngeh3.. 3 ekoq ja dpt.. he3.. wah.. kira ok la tu..

adios!!

3 ulasan:

  1. hahha.. sakan nowh depa anak beranak..

    BalasPadam
  2. SZ: mestila..jumla join... tp kt tempat lain la...haha
    MR.Y:alya la dugong tersebut..eh clap.. duyong!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...