rombongan cik alya

Isnin, 1 November 2010

merajuk?

assalamualaikum murid2..sempena 1malaysianovember ni, cikgu nak cita cket pasai... tuutttt... tajuk entry kita hari ni adalah majuk... haha.. poy0! berlagak jd cikgu lak aku ni.. cmna hati aku tergerak nk cita pasai ni? hah.. tunggu sat..

pic 1



pic 2

penerangan pic 1 & 2 : hamba allah yg kena highlight dgn 'brush merah' tu la yg menyebabkan aku kena marah time kecik dulu... time tu kitorang main batu2 yg ada kt citu.. nk dijadikan cita, tetiba ja 'si brush merah' tu tgn dia terkena taik ayam... last2.. nk taw apa yg jadi? aku jgk yg dipersalahkan... time tu muka aku komfom r dah mcm kena spray ngan minyak cap kapak.. menci2!! huh! dusta itu semua...

pic 3

penerangan pic 3 :  ingatkan bila dah besaq gedabak camni dah xkena marah? rupa2nya kena lagi.. terus aku tarik muka pat belas sen!! arggghhhhh........

ok murid2... habis suda pelajaran kita utk tajuk 'merajuk'.... sila jwb soalan dibawah....



antara pic 1 ngan pic 3.. menda apa yg sama?

2 ulasan:

  1. persamaannya adalah cara cikgu bdiri masa kena marah..hahaha betoi x ckgu??yg bezanya pic 3 orgnya "besaq" cket..hehe

    BalasPadam
  2. haisshh...
    jgn kata besaq...
    sensitip...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...