rombongan cik alya

Jumaat, 12 November 2010

"Rasul Iman" buah hatiku

pagi td tepat jam 7.45pagi bersamaan ngan 12/11/2010... "Rasul Iman" buah hatiku selamat dilahirkan oleh aku.. ibu menakannya iaitu Nor Analia.. haha.. yaka namanya Rasul Iman? hmm.. aku pun xtaw.. aku nk bubuh nama ni sempena slot kt tv3 yg dah abeh kemarin.. "CHINTA".. tp xtaw la mak dia nak buh nama apa..

arrggghhh.. xkira2.. nak buh jgk nama "Rasul Iman" ... harap2 dia dpt menjadi seperti maksud namanya... "Rasul Iman" ni anak sepupu aku.. anak 2nd dia.. baby boy.. td aku pi tgk dia kat sepital.. bila tgk ja "Rasul Iman" ni.. rasa cam dunia ni aku yg punya.. wuwu..


dania dan "rasul iman"

bersama ibu menakannya

kaseh syg ibu menakannya

 
ala2 bucuk2




cium cket..

amacam? ada bakat x aku jd ibu? ngeee.... haha.. alahai baby ku... "Rasul Iman"



p/s: kalo meggi segera ada...  baby segera ada x?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...