rombongan cik alya

Rabu, 3 November 2010

final exam ditunda? realiti @ fantasi?

huaaarrrggghhhhh... (ni bkn mengamok) tp? best yg tahap anak cipanzi... ngeh3.. sbb aku dgr kata final exam yg start esok (4/11) ditunda ke 4/12... betoi kah itu? aku pun xpasti sgt mula2.. konpius jgk, tkut org laen pi amik final paper.. tp? aku x.. hah mampuih aku... tp setelah diberitahu disini.. aku pn TERpecaya la dgn kata2 manisnya.. ahaks!




best bila tgk post ni... terbogel biji mata aku bila tgk status ni... aku xcaya lg.. trus aku contact kengkawan aku utk mndapatkan kepastian..





mau x mau aku kena terima hakikat yang final exam akan di tunda.. huhu.. sedih bangat dong (haha bajet sedih).. so? aku sudah bebas skrg... yabedabedu!!! then, bila aku buka portal student ja.. mata aku tercongok kat statement ni... haaa... kan dah sah!



p/s: kira leh g KL la ni? yahoooo......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...