rombongan cik alya

Ahad, 8 Mei 2011

Telur adikku separuh masak!

Cerita ni agak lucah. Tapi don't worry la, aku just pandai wat koleksi cerita untuk 6sx! not 18sx. Nak dijadikan cerita, cuaca hari ni panas terik sekali. Lebih kurang jam 2 petang ibu dan adik aku telah selamat sampai ke rumah. Selepas menukar baju, adik aku terus bergegas ke tandas untuk melepaskan hajatnya. Sambil berlari-lari keluar dari tandas, tiba-tiba aku dikejutkan dengan ayat pertama yang terpacul dari mulut adikku. Korang nak tahu apa ayat tu?

aidid : "kenapa ayaq tu?" (sambil mulutnya menghembus-hembus angin ke dalam seluar)


Korang nak tahu kenapa? Haha. Sebabnya adalah masa adik aku nak basuh ayaq kencing dia, adik aku x rasa dulu ayaq tu panas ke x? Pakai main basuh ja. Ayaq kat umah kitorang time tengah hari memang panas gila! Macam baru lepas masak! Haha.. Dah masak kot telur adik aku? Hampeh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...