rombongan cik alya

Rabu, 25 Mei 2011

Aidid and the typewriter

Typewriter. Apa tu? Zaman sekarang ada lagi ka orang guna typewriter ni? Itu aku xtau. Tapi yang pastinya zaman masa ibu aku study dulu, beliau memang guna 'benda alah' ni. Bila type ja, dengar sampai jiran sebelah. ketap ketup ketap ketup! lebih kurang camtu la bunyi dia.


Zaman aku study la ni, aku suka gak bangun buat assignment tengah-tengah malam buta, itu tidak menjadi hal sebab buat assignment guna laptop. Tapi kalau buat assignment guna typewriter ni? Mau maki rapat jiran kat sebelah bilik! Bising gila weh bunyi typewriter neh!

And now, ibu aku dah mewariskan benda alah ni kat adik aku yang kecik skali tu. Kusyuk gila adik aku ni guna typewriter tu. Seb bek la typewriter tu xdak bluetooth, xleh nak search internet! Kalo x? lagi pening kepala aku.

p/s : Ada lagi x novelis buat novel guna typewriter zaman la ni?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...