rombongan cik alya

Selasa, 3 Mei 2011

Happy Birthday to my adEQ! Aini Naili.

Entry ni di dedicated buat adikku Nor Aini Naili bt Noor Habib sempena hari lahirnya yang ke-13 iaitu pada 3 Mei 2011. Time aku publish entry ni, adik aku ni sedang bertungkus lumus tidoq menger0h kot kat hostel? :-) Biasala dah malam. Dia dok asrama S M K Kubur Panjang, dekat ngan depan rumah jew. Kalo aku nak pi simbah ayaq longkang pun buleh. Dekat jew. Wakenabeb! Tp xdak la sampai macam tu kan? Adik aku weh. Aku sayang la beb!

Adik aku ni anak ke-4 daripada kitorang 5 beradik. Kalo korang nak tau, nama adik aku ni. Aku la yang bagi. (aini, cepat cakap thanks kat kakak) Sbb tu la dia pandai macam kakak dia. Aku bagi nama 'AINI' sbb nk bg sama dengan adik aku yang ke-3 tu. Adik aku yg ke-3 'AINA' nama dia. Kira mcm kembar la AINA & AINI.. same like UPIN & IPIN. Naili plak maksud 'pencapaianku'. Patut pun pandai! Alhamdulillah.

pic ni masa temb0n!
Kepada Nor Aini Naili bt Noor Habib, Selamat hari beranak kakak ucapkan. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki untuk Aini, ingat pesan kakak. Sembahyang jangan tinggal. Belajar rajin-rajin nanti dah berjaya jangan lupa ibu, ayah, kakak-kakak, abang dan adik. Buktikan yang Aini mampu utk berjaya walaupun dok kat SMKKP. Chaiyok-chaiyok! Xlupa jugak kepada ibu kerana sudi melahirkan seorang adik yang begitu comei untuk alya. :-P syg ibu jugak!

p/s : Dulu adik aku ni temb0n. Tp skrg sejak dok asrama, dah slim! wah. Jeles aku. Xleh jadi ni, kakak pun nak kena diet jugak la!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...