rombongan cik alya

Jumaat, 20 Mei 2011

sayaBENCIawakbuatsayajatuhcinta!!

Aku taknak komen apa-apa tentang video neh. Sbb memang terbaek arh!! Cayalah CST PRODUCTION.

Aku suka dialog neh :

"Saya datang sini, saya nak bgtau awak.
Saya benci awak. Saya benci awak. Saya benci awak, awak buat saya rindu.
Saya benci awak. Saya benci awak, memahami hati saya.
Saya benci awak. Saya benci awak, Awak buat saya jatuh cinta.
Saya benci awak!"

video

Mesti korang dah tengok kan video neh? Apa komen korang? Korang komen jela dalam hati. Huhu. Yang pastinya, bagi aku. CST Production memang terbaek!(nak ulang 100x, tapi malas nk copipes). 

p/s : lepas ni aku pun nak cakap "saya benci awak". Takmau ckp "saya sayang awak" dah!

3 ulasan:

  1. sweet sngt weh ! terbaik lah awak ! <3

    BalasPadam
  2. sedeynye alya!!!!
    jatoh air mate ku tgop video tu...kah!...memalukan bossss...

    BalasPadam
  3. EyqaNgokngek : alahai.. CST PRODUCTION mmg terbaik arh.. nti alya nk kawen kena upah depa kot? :-P

    sRiAYu peaceAman : weh! teyak ka? mmg memalukan.. ceh! apa ni boss?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...