rombongan cik alya

Isnin, 2 Mei 2011

Yes.. jumpa jugak akhirnya!

Adush.. Dah macam jejak kaseh la plak? Apa kes aku ni? Dah jatuh cinta dengan SI DIA ni ka? Ops.. Jatuh cinta lagi? Haha.. Bukan dengan tuannya.. Tp dengan blognya.. Sebenarnya dah lama aku jd silent reader blog ni.. Before aku ada blog aku sendiri lg aku dah 'follow' blog beliau.. Ntah knapa? :-)

Then, sebenarnya dah lama aku x tengok blog beliau.. Dekat 3 4 bulan gak kot.. Xsempat la.. Lg satu sbb aku xdapat cari link blog beliau.. Dah puas aku cari sebelum ni.. Malam ni ntah kenapa aku rindu sgt kat blog beliau.. Alasan yang kuatnya adalah sbb ada sorang kawan aku tanya pasai satu pic 'ngeri' tu samada berkaitan dengan blog ni.. So? Try la search lg.. Bak kata org IT 'try & error'.. Alangkah bertuahnya aku, jumpa jugak akhirnya.. Mau xtidoq malam ni sbb nak lepas rindu kat blog beliau ni.. Byk entry yg aku blom usha lg agaknya.. Ni aku 'print screen' header blog beliau.. Tujuan nya semoga aku xlepas pandang.. huhu..


Sebelum ni, beliau guna header lain.. Aku lebih suka header yang lama lg daripada yg sekarang.. Huhu.. & aku xpasti kenapa beliau guna 'tagline' KARINGERIBLOG? Maybe beliau suka makan 'kari' kot? No komen! Yang pasti aku mmg suka blog beliau.. Walaupun kadang kadang agak keterlaluan dan menakutkan! Yang pasti nya aku puas.. Entry entry yang berunsur 'blue' pun ada tau.. :-) Tp bukan tu niat aku usha blog beliau ni.. Aku suka benda yang pelik dan ngeri.. "aku dah dilahirkan begitu, pasrah jela"..

p/s : Sapa rasa dia ada habit macam aku, bleh la usha usha blog beliau ni.. KLIK SINI!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...