rombongan cik alya

Rabu, 18 Mei 2011

Kisah Alya & Penukul.

Apa maksud yang tersirat & tersurat yang aku nak cuba sampaikan kat korang neh? Ok. Sebelum tu, meh aku nak bagi maksud pada tajuk yang kat atas tu. Alya? Aku la tu. Sapa lagi kan. Penukul? Yang ni bahasa baku. Aku dok biasa sebut 'MARTON' ja. Dulu masa Tahun 6, dalam bengkel KH, aku TERsebut 'MARTON', nyaris-nyaris nk kena luku ngan cekgu KH aku time tu. Seb bek aku ni seorang yang pandai cover!

Ok. berbalik pada tajuk diatas. Alkisahnya bilik aku dah lama xdak kunci, lama gak la, dekat 6 7 bulan gak kot? Sbbnya dulu pernah terkunci, tp kunci ntah hilang pi mana. So? kena korek la pintu tu. Gedegang sampai la ni x berkunci. Susah payah aku harungi hidup dengan bilik xleh nak kunci, ekstrem gila bila bilik xdak kunci ni. Aku nak tukaq baju pun payah! Haha. Sekarang ni memandangkan aku cuti 2 bulan? Aku pun merancang strategi la. "Nak pasang kunci kat bilik". Haha. Selama ni aku ingatkan aku ni seorang yang pandai bertukang! Ohh. Rupanya sangkaan ku meleset sama sekali. Xcaya try korang tgk apa yang aku dah buat ni?

cuba usha pada anak panah!
Failed!!! Semua paku itu bengkok okey! Cis. Aku baru pasang impian nak buat rumah sendiri nanti. Alamatnya, pakai xjadi dah la.

p/s : Xsemua orang perempuan xpandai bertukang.

1 ulasan:

  1. cik kak oi..yg pi ketuk skru wat pa??paku btoi xdak ka??lenkali kena tebuk lubang cket dlu pastu bru tekan skru pkai skru driver..ibarat tikus mmbaiki labu da...haha apa2 pn tajuk entry nie mmg bez..cm cta dongeng pn ada..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...