rombongan cik alya

Khamis, 3 Februari 2011

slamat pengantin baru VS slamat hari raya cina?

xdak apa yang nak aku lafazkan kecuali selamat hari raya cina.. aku penat dah makan limau.. tp? aku suka.. thanks buat uncle uncle yang bagi ayah aku limau banyak banyak ni.. sudilah kiranya uncle bagi angpau sama dekat saya.. boleh?


aku penat sangat hari ni.. xsempat sgt nak online.. leh online pun kejap kejap ja sebab hari ni sehari suntuk aku pi umah kenduri.. bukan tolong basuh pinggan~~ tp? jadi pengapit baju.. hakhak.. kawan aku yang sorang ni dah kawen.. sempena hari raya cina ni.. pandai depa pilih tarikh, sbb tiap2 tahun komfom asben dia x lupa punya anebesseri depa.. kan dah da dalam kalendar.. xgitu? lelaki ni kan suka lupa tarikh2 penting ni..

kawan poli aku
p/s : aku bila lagi?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...