rombongan cik alya

Khamis, 17 Februari 2011

kembar yang lama terpisah kembali bertemu

Alhamdulillah.. tidak ku sedari yang selama ini aku punyai kembar.. bila dah jumpa, aku seronok sekali.. sebab apa? sebab aku lg comel dan lebih tinggi dari 'kembar' aku tu.. mungkin masa dalam perot ibu, aku dah curik sekali dia punya kalsium.. haha..

baju pun sama

tengok pada pic diatas, aku sengaja bagi peluang pada kembar aku tu untuk jadi lebih tinggi dari aku.. bila lg kan? bg la can kat dia.. haha.. aku suka pic ni.. walaupun kitorang ni kembar yang x seiras.. (biasa la, mak laen pak pun laen).. tp kami tetap sehati dan sejiwa!

korang ingat manusia ja ada kembar ka? anda silap sebenarnya! kereta pun ada kembar gak tau.. tp 'diorang' ni kembar yang seiras.. jantan + betina.. eh silap! gurl + boy.. ha.. baru sopan cket bahasa.. cuma nombor surat branak ja laen..

ini juga kembar
yang warna macam ngan kodok ijau tu aku punya.. 'diorang' ni aku temukan masa aku study kat poli arau dulu.. bila dah parking bersebelahan, aku amik peluang untuk capture gambar diorang.. leh wt kenangan bila diorang dah besar nanti.. leh tunjuk kat cucu cicit yang 'atuk nenek' kau ni ada kembar sebenarnya..

p/s : sebenarnya aku rindu pada satria ijau tu (^^)

4 ulasan:

  1. ahahaha.. sengal la budak ni...
    err.. awat comey sgt?

    BalasPadam
  2. YZ : sedeh plak? haha
    SRIAYU : xpaham weyh.. cini blog bdk kedah..bkn ganu..
    SZ : sengal plak dah? sapa comei? keta ka? haha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...