rombongan cik alya

Sabtu, 5 Februari 2011

adakah jodohku dengan Mohammad Amin akademi al-Quran?

sapa tengok Akademi Al-Quran 5? haha.. baik la sangat.. aku pun tengok tau.. tapi iklan jela, xpun time tu abeh xdak crita laen kat tv.. aku ngaku siap siap!! debush.. baru baru ni time aku TERtengok AQ5 ni, aku ternampak seseorang yang aku rasa cam kenal ja.. amat kenal (bajet nak tumpang populariti).. haha.. nama beliau Mohammad Amin..

gambaq yg dicilok dri google

tudiaaa gambaq beliau.. aku bukan kenai sgt pun beliau ni.. cuma cam penah tengok ja.. bila aku nampak ja beliau kat tv.. aku terus masuk bilik.. haha.. cari balik buku 'DIRGAHAYU' zaman tok nenek aku dulu.. dirgahayu adalah buku sekolah aku (SMK Dato' Syed Omar).. cari punya cari, akhirnya.... jumpa jgk beliau~~ 

click utk besarkan


ni la DIRGAHAYU

pada pemerhatian aku beliau ni masa kat sco0l dulu agak pemalu.. hehe.. jalan pun tunduk beb.. aku dok usha usha jela.. beliau ni muda dari aku.. kira aku senior dia la.. haha.. xjadi nak ng0rat sbb muda..
bukan takat sekolah menengah skali dengan beliau.. la ni pun aku tgh study tempat yang sama dengan beliau.. sebab aku penah jgk TERserempak dengan beliau masa nak pi tasmik.. cam ada jodoh ja? eheks.. **ai em belusshing** toinkk.... dia skrg study kat Kolej Universiti Insaniah ambik Diploma Al-Quran.. ala kami pggil budak TAHFIZ ja kalo kat sana..

lepas ni aku xtau la kitorang nak sama kat mana lagi.. maybe aku akan ikut beliau ke Mesir? haha.. yang ni jgn caya.. komfom TAKKAN sama skali.. takat study dalam negeri pun aku nanges nak balik umah~~ malu woih malu.. mmg dah tertulis kot jodoh aku dengan beliau ni.. mmg x la..

perasan ja lebih aku ni.. aku tak mintak eh pasangan yang soleh sampai tahap first class.. sbb aku ni bukannya baik sgt pun.. ala kadar ja.. kan dah tertulis yang "wanita yang baik hanya untuk lelaki yang baik, dan lelaki yang tidak baik hanya untuk perempuan yang tidak baik".. aku sederhana? so aku nak yang sederhana jela.. tp? kalo dapat yg baik.. aku terima dengan hati terbuka.. (sapa xmau laki baik woih)

p/s : malam ni ada AQ5.. korang tgkla.. aku xmau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...