rombongan cik alya

Jumaat, 11 Februari 2011

khas untuk sahabat seBILIK seBAROKAH

start hari ni, bermulanya cuti pertengahan semester aku.. bila aku kira kira balik? cuti aku adalah sebanyak 9 hari beb.. alahai jenuh buat taik mata la aku kat umah ni.. ibu ayah & semua adik adik aku sekolah, tinggal lah aku sorang sorang kat umah.. apa salahnya jadi bibik tanpa gaji dalam masa 9 hari ni kan? haha.. tp bibik ni haruslah bangun lambat tektiap hari sebab penat bekerja seharian.. huhu..

untuk sahabat sahabat aku kat kuin? aku doakan korang selamat bercuti.. selamat bernikah.. eh!! yang ni silap.. mana nikah lagi.. biar aku yang first!! haha.. jenuh andartu la korang kalo tunggu aku nikah dulu kan kan kan :-P aku sayang korang berLIMA.. sorry la sbb aku terpaksa balik dulu tinggal korang.. haha.. ni kira xkejam la.. k.yu tu lagi kejam!! biarkan kita berlima terkontang kanting kat LAB A xreti jawab soalan yang Cik Shafinar tanya.. haha..

gelak itu gimik semata mata

untuk yang lagi empat orang tu.. sebelum balik pastikan korang basuh pinggan mangkuk jamban yang kotor dulu tau.. takut nanti masa kita balik barokah, ada 'budak budak' baru plak yang cek in kat barokah tu.. hehe.. agak rajin sikit? basuh ja satu raga, skali ngan yang xkotoq pun basuh gak.. haha.. tak lupa jgk kepada KAK UMI, owner of the barokah.. tank kiu veri veri much sebab xpi kutip duwet sewa untuk bulan FEB lagi.. leh la joli dulu time cuti ni.. nanti bila dah bukak sem, kitorang bayaq erk? time tu kena korek tabung SITI la.. :-) bleh kan siti? haha.. kitorang dok tunggu gak Kak Umi nak mai mintak duet? tapi xdak pun.. xpala kitorang redha..

biru hitam ungu hitam ungu hitam

sebelum aku lupa, cuti ni korang berLIMA jangan tension tension sangat taw.. kita xbanyak assignment pun.. cuma BI, ARAB, FA & JAVA(paling banyak.. sayangggggggg cik shafinar)haha.. rilek sambil makan serbuk kopi dulu.. ikut pesan aku.. dekat dekat nak abes cuti, baru pulun buat assignment sampai tertonggeng!! ikut cakap boss tau!! haha..

p/s : thumb up utk uyairsrun.. dia yg make up pic ni.. tq syg..

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...