rombongan cik alya

Khamis, 10 Februari 2011

siapakah insan yang bakal menjadi 'imamku'?

ini adalah slot pencarian dan penemuan jodoh oleh cik analia.. siri ini sgt ekslusif.. jodoh cik analia? hmm.. di manakah beliau berada skrg? di planet marikh ka? haha.. itu aku xpasti.. yang aku betul betul pasti adalah, beliau skrg berada di hati kecil aku ni.. siapakah beliau? hanya aku saja yang tau..


aku bukan lah seorang yang memilih.. yang ensem? lagi tak la.. sbb aku bukan orang yang cantik dan vote sgt pun mcm model model kat malaysia ni.. tp? kalo dapat yang ensem.. aku rasa satu pakej kot buat aku.. haha.. bukan senang nak dapat yang ensem.. bagi aku? paras rupa xpenting.. nanti tua keredot serupa tu jgk.. hadoi..

yang penting skali.. beliau boleh jadi IMAM untuk aku dan bakal anak anak aku nanti.. cukup la takat tu.. yang kaya? hmm.. mmg tipu la kalo aku cakap xmau yang kaya.. tp aku tak kisah sgt.. sbb duet boleh cari.. kan? ok.. aku berenti dulu slot pencarian dan penemuan jodoh takat ni.. nantikan slot yang seterusnya oleh cik analia.. kita hanya merancang tetapi hanya ALLAH yang menentukan.. tata..

p/s : dalam hati ada taman ular~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...