rombongan cik alya

Isnin, 10 Januari 2011

saya masih sayang awak

malam tadi berakhir sudah Anugerah Juara Lagu (AJL ke 25).. tahniah kepada Analia Raffali sbb telah berjaya menggondol tempat pertama sekaligus telah membawa pulang RM35000 dan piala.. tahniah erk cik kak.. lepas ja abes tengok AJL aku terus on laptop cari lagu lama lama yang Ana Raffali ni pernah nyanyi & siar kat youtube..

KENAPA aku buat macam tu? ahaks.. ni yang nak bgtau ni.. sbb aku nak jadi macam cik Ana ni la.. nak siar lagu lagu yang aku nyanyi kat youtube jugak! suara aku pown buleh la tahan~~ haha.. mana tau rezeki aku? bakat yang terpendam ni xsapa yang tau kan.. 

search punya search.. aku jumpa lagu ni kat youtube.. agak best jugak.. so? terlayan la sebentar.. sesapa yang xpernah dgr lagi? j0m la korang layan sama lagu ni..


video

ni plak lirik dia.. aku search kat g00gle~~

tajuk : masih

Bila cinta mula menyepi
inginkan jalan mudah
dan kisah kita diakhiri
satu hati terpisah

namun kini
ku masih sayang padamu
walau kau telah
mungkirkan segala
dan aku masih terkenangkanmu
walau kau telah
lupa kisah kita
ku sayang padamu

keraguan yang kau timbulkan
kau biarkan tertanam
sehingga aku kau pinggirkan
untuk mengejar semalam

namun kini
ku masih sayang padamu
walau kau telah
mungkirkan segala
dan aku masih terkenangkanmu
walau kau telah
lupa kisah kita
ku sayang padamu


Lagu dan lirik oleh Ana Raffali (© 2004-2005 anaraffali muzik ent.)

p/s : sebenarnya lagu ni ada maksud yang ingin aku sampaikan..

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...