rombongan cik alya

Jumaat, 28 Januari 2011

berd0a sejenak

perkongsian bersama..

barangsiapa yang membaca surah Yaasin sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut iaitu "salaamun qaulan min rabbin rahim" diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baikmu, InsyaALLAH dengan izin ALLAH semua hajatmu dikabulkan..


Jika boleh niatkan begini :

1- Ya Allah Ya Rahim, ampunkan dosa dosaku, dosa kedua ibu bapaku dan saudara maraku.
2- Ya Allah Ya Rahman, kurniakan aku isteri, suami, dan anak anak yang soleh.
3- Ya Allah Ya Razzak, kurniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya dunia dan akhirat.
4- Ya Allah Ya Jabbar, makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini.
5- Ya Allah Ya Mutaqabbir, jauhkan aku dari sifat khianat, munafik dan miskin.
6- Ya Allah Ya Waduud, kurniakan aku & seluruh umat Muhammad S.A.W yang beriman kesihatan zahir batin.
7- Ya Allah Ya Zaljala Liwal Ikram, makbulkanlah semua hajatku dan redhaikanlah aku..

Amin..

p/s : pesanan ni dihantar oleh sahabat aku, terharu aku sejenak sbb sebelum ni aku xtaw pun kena ulang 7x, aku ulang 3x ja.. so? aku dengan sukarelanya ingin b'kongsi dengan korang dalam tazkirah alam maya pada hari jumaat yang indah ni.. renung renungkan &  selamat beramal..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...