rombongan cik alya

Sabtu, 8 Januari 2011

bila cinta

dah lama aku xhapdate blog kan? huhu.. aku semakin malas la skrg.. 'mood' dah tinggalkan aku keseorangan.. so? aku terpaksa lah layan lagu2 yang tangkap lentok cam gini.. menangis aku bila terlayan lagu ni.. ah.. sudah!! terfeeling terlebih tersudah...

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan

patut pun aku xpenah dgar lagu ni.. rupa2 nya lagu ni OST Lagenda Budak Setan.. haha.. xpenah layan lagi la movie ni.. best x? kawan aku ada gak stori pasai movie ni.. tetiba rasa nak tgk plak.. alahai.. ketinggalan zaman betoi aku ni.. 

buat masa ni, lagu ni jgk selalu ke 'udara' di kawasan blog aku ni.. mesti bingit telinga korang kan? haha.. kalo xpuas hati ataupun xsuka? sila tekan button cancel kat atas ok.. aku x memaksa..

bagi aku lirik2 lagu ni amat berkesan dalam diri aku sendiri.. lagu ni ada dua versi.. versi lelaki dan gurl.. tapi aku lebih suka versi yang gurl punya.. lg feeling la katakan.. jiwa sama keperempuanan.. disini aku ada terciplak sedutan dari filem Lagenda Budak Setan kt youtube.. 

  
p/s : jangan biarkan ku terjatuh dalam harapan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...