rombongan cik alya

Jumaat, 1 Oktober 2010

what is tensi0n & heppy?

setelah hampir 4 bulan dah ngaji modul ni... cewah... skema ngat eh.. ok2... stat len.. dah dkat 4 bulan kitorang dok mentelaah subjek ni (OSK)... akhirnya... berjaya jgk mengharungi midterm OSK ni... jap2.. sebelum tu... korang taw x apa tu OSK? (ewah.. cara tanya mcm cikgu la plak)... hmm.. OSK tu satu subjek yang diberi nama organisasi sistem komputer...

bagi aku subjek ni agak payah la jgk... sbb kena bajaq pasai komponen2 dalaman komputer ni... xpandai aku nk terangkan.. korang tanya jela sesapa yang lbh expert.. hari rabu ritu. hari yang bertarikh 29 september 2010 (bersamaan dengan hari lahir ibu aku)<<<< nanti aku story lak about besday ibu aku ni>>>... claz kitorang ada midterm OSK ni.. baca2 punya baca nota yang dlm slide tu... aku igtkan aku paham... ha3 rupa2nya sebaliknya..

mcm paper2 yang laen.. kecuali math...  midterm paper OSK tu ada 3 bahagian..

1. bulat2... ala objektif 20 soalan... bersamaan 20 markah..
2. true false.. aku kna plih smaada keterangan tu btoi ka salah.. 10 markah..
3. bahagian kira2... 20 markah..

markah penuh ada 50markah...


aku xmau la cita banyak.. yang pastinya soklan tu mmg payah.. orang laen kuaq clz sblm tamat msa.. tp aku?? ha2... abeh msa baru kuaq... belek smpai lunyai paper tuu... xpa cik mua'zah.. balik ayen la paper tuu noh... pastu baru tanda.. ha3..

pic kt bwah ni adalah gimik ja... ada kena ngena antar yang telah hidup mahupun yang masih idup..

 
  lihatlah betapa pyahnya soklan OSK tu.. time ni urat pala tgh bersimpoi..



yang ni plak muka2 ceria bila dah abeh exam...


sebenaqnya geng kitorang ada 6 orang... tp yang lg 2 orang xde dlm pic ni.. sbb diorang tu pemalu cket.. so? yang bleh gebang2 cuma 4 orang ja...


p/s: thanks to wani sbb pic ni dia punya nset..
        thaks jgk to ct sbb dia yg capture pic ni..(kalo xelok marah ct)... kuang3..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...