rombongan cik alya

Sabtu, 2 Oktober 2010

Warkah buat awak

yang menemani : dambaan cinta - didicazli
perasaan : emosional
habitat : umah kat kubur panjang
p/s: sila play video dibawah sebelum menghayati warkah ini


Salam awak.. firstly saya nk mintak maaf kt awak sbb buat statement ni.. apa yang bakal saya tulis ni adalah ikhlas dari hati saya.. apa yang saya rasa sbg seorang yang sentiasa sayang pada awak.. saya taw saya ni bukan yang terbaik utk awak.. saya insan biasa yang ada prinsip sendiri, impian yang masih belum dicapai.. saya juga seorang insan yang selalu melakukan kesilapan.. awak pun mcm tu jgk kan? Kita xleh nk lari dari melakukan kesilapan kan awak? kita kan manusia biasa.. tapi saya nak awak taw.. saya sgt sygkan awak.. awak dah jadi sebahagian dari hidup saya.. maafkan saya awak…


Awak.. walaupun kadang-kadang saya susah nk faham awk dan hati saya selalu terluka dengan perangai awak tapi sampai sekarang x pernah sekalipun terlintas perasaan jemu saya pada awak (awak salah sbb selalu kata yang saya jemu pada awak).. saya cuba jgk nk faham awak walaupun kadang2 tu saya rasa x boleh.. awak dahla selalu bz.. mcmna saya nk faham awak? saya pun takut nk contact awak sbb takut kacau awak.. awak pun taw kan knapa saya suka merajuk, cemburu xtentu pasal, dan kadang2 tu saya suka mendiamkan diri tanpa bagitaw apa salah awak pada saya.. awak, kalo boleh saya pun takmau rasa mcm tu, saya takmau buat awak rasa terkongkong dgn adanya saya.. tapi kan awak.. saya pun manusia biasa awak.. maafkan saya awak..
 

Awak.. saya nak awak ada dimasa susah dan senang saya.. sbb awak adalah sebahagian dari hidup saya.. saya nk sangat kongsi segalanya dengan awak.. saya xmau awak rasa yang saya jauh dari awak.. sebab saya dah rasa yang awak ni tanggungjawab saya.. saya wajib utk jaga perasaan awak.. saya nak awak rasa yang diri saya amat diperlukan.. tapi awak jangan ingat saya nak mintak apa2 balasan dari awak.. cukuplah sekadar awak dapat memahami perasaan saya.. awak, saya juga pernah mintak awak utk tunggu saya, sebab ada impian yang belum saya capai.. pada mulanya saya ingat awak boleh tunggu saya.. tp ianya hanya sekadar mimpi awak.. awk ckp jika ada jodoh kita.. xkemana.. dan awak mntak saya utk jadi sahabat baik awak.. saya taw awak xsanggup tunggu saya.. saya sedih awak.. saya taw awak perlu mengikut kehendak keluarga awak.. membuatkan ibu bapa gembira kan kewajipan kita sbg anak.. kan awak? Xpa awak.. saya x kisah.. saya faham situasi awak.. maafkan saya awak..


Awak.. walaupun selalu awak abaikan saya.. awak buat macam tak heran ja kat saya.. kenapa jd mcm tu awak? xpala awak.. tapi? Awak jgn risau ok.. saya xkan sesekali abaikan awak sebab bagi saya, awak adalah semangat saya.. awak nak taw sesuatu x? setiap hari saya selalu tunggu sms awak, tp? Apa yang saya dapat? Bagaikan menunggu bulan jatuh ke riba.. bila tiba malam ja baru awak sms saya.. tu pun lewat malam.. okla saya akan fikirkan hal yang positif.. saya taw awak bz sgt2.. tp? Bila saya tgk fesbuk.. saya nampak awak ‘bz’ layan kwn2 fesbuk saya.. saya tak marah awak.. Cuma cemburu ja.. tapi xpa saya relakan sebab saya nak awak bahagia dengan cara awak.. Cuma kadang2 tu saya merajuk dengan tindakan awak tu.. maafkan saya awak..
  

Awak.. saya taw sejak perkenalan kita, saya tak pernah nk bagi apa2 pada awak utk dijadikan kenangan.. tapi bila saya bukak blog awak.. awak memorikan gambar barang yang pernah diberi oleh kekasih lama awak.. saya cuba memaksa diri saya untuk senyum pada waktu itu awak.. tapi hakikatnya hati ni sedih sangat2 bila tengok gambar tu.. dalam blog tu jgk awak selalu memuji perempuan2 lain.. saya taw saya x seindah perempuan2 yang awak puji tu.. tapi saya jgk ada perasaan awak.. lagi satu.. awak cakap awak sayangkan saya.. tapi kenapa awak x ingat hari istimewa saya pun.. saya taw awak bz.. tapi kenapa hari istimewa bekas kekasih awak, awak boleh ingat? Kenapa awak.. siapa saya dihati awak sebenarnya? Xpala la awak.. saya akan lupakan hal kecil tu walaupun payah.. maafkan saya awak.. 


Awak.. saya nak awak taw, walau macam mana pun layanan awak pada saya, takkan berkurang secebis pun kasih sayang saya pada awak. Saya xmau kehilangan awak.. tapi jodoh x menyebelahi kita awak.. apa apapun saya akan terus ada disini bila awak perlukan saya.. di sini saya nak memohon sejuta kemaafan jika selama ni saya selalu buat awak tension dengan saya.. saya taw saya x selalu buat awak bahagia.. saya dah buat sehabis baik utk awak.. kalo dah termaktub yang saya bukan milik awak.. saya doakan awak akan jumpa dengan seseorang yang betul2 boleh membahagiakan awak.. awak.. saya terlalu sayangkan awak.. payah saya nak ungkap sebait kata2 ni.. maafkan saya awak..


Awak.. akhir kata dari saya.. awak perlu kuat semasa ketiadaan saya nanti.. saya x mau tengok awak jatuh.. sbb saya sayangkan awak.. ramai lagi yang sayangkan awak.. saya mau awak berjaya di dunia dan akhirat..  



video
                                    suka tgk filem ni..

Coretan hati,
Nor Analia bt Noor Habib
persahabatan boleh di akhiri dengan percintaan, tetapi percintaan x boleh diakhiri dengan persahabatan...


p/s: xde kena mengena antara yg idup ataupun yg mati..


4 ulasan:

  1. weehhh~ sedeyh2... hahaha.."awak" owag yg ak sma ak kenai dlu ka???

    BalasPadam
  2. lan: xla...
    SZ: mengaliaq xpa..jgn meleleh sudahla...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...