rombongan cik alya

Ahad, 17 Oktober 2010

demam rindu @ demam apa?

orang yang jarang demam ni.. sekali demam mesti teruk kan?? hmm.. cian beliau.. adik aku ni sowang ni... dah lama beliau xdemam... last demam kalo xclap aku.. msa beliau tgh nk amik SPM.. time tu kitorang g bercuti kt Langkawi 1family.. punya la teruk sampai muntah2 kt kedai makan yg kitorang mkn mlm tuu... agak malu la jgk sbb byk beliau muntah.. tp? xpa.. adik sendiri.. wtpa nk malu kan?

skrg ni umor dia dah 18 tahun... dah lama xdemam.. kamis ritu beliau demam.. aku xtw apa punca dia.. samada rindu kt awek beliau @ demam nk exam.. beliau skg study kt UITM merbuk.. tgh nk final la skg.. xclap aku.. dlm smgu dua lg kot nk final...





risau gila tgk keadaan beliau.. jalan pun sampai belaga dinding td.. aku ngn ibu pi sambut dia.. kalo x? alamatnya.. muka dah sama petak dgn dinding la jwabnya.. aliff2...





ni plak aidid.. si pakgad yang jaga abg dia... ha3... ni pun kerap gak demam.. skali demam? teruk.. tp xmcm org demam kalo aidid ni demam.. kuat ja tgk.. mcm chat walafiat ja..tp? hakikatnya.. dia yg taw...

skg ni.. aku mntak kepada sesapa yg knai si aliff ni sila la mai umah tgk beliau..(ajak2 ayam ja), kepada awek dia.. kalo nak mai umah pun xpa... jgn malu2 kerbau plak erk... kitorang ok ja.. cuma garang cket jerk....(saja kasi takut)...ahaks....

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...