rombongan cik alya

Ahad, 24 Oktober 2010

jangan tidor lagi

ada apa dgn 'jangan bangun tidor lagi'? korang rasa ada apa? aku baru dok cadang nk tidoq awai mlm ni.. sbb esok dah nk balik kolej... dok sedap2 layan cita TAUBAT NASUHA kt TV3... tetiba ja iklan... kaco stim toi la.. masa iklan tu aku ternampak sesuatu yg bleh runtuhkan jantung aku ni... dup dap dup dap...



nak taw aku nmpak apa? hmmm... xyah la... mal0oo ai ceQ... huhu... xpa kontrol alya kontrol... kontrol cun!!! ahaaa... aku ternampak seseorang yg aku idam2 kan... hmm oh Asyraf sinclair Muslim ku.... aku teruja bila kau hadir di depan mataku...


malam ni kat tv3 koi11mlm... korang jgn lupa tgk taw slot JANGAN TIDUR LAGI... ehhh... silap2... jangan tengok... nanti aku jeles! huh.. gatai! haha.. malam ni xsilap aku... yang hadir dlm JTL (jgn tidor lagi) tu asyraf muslim (insan yg ditunggu2), alyah ( xmungkin kerana sayang)nama cam ngn aku ja..cuma buang 'h' ja, ngan awek si BIONIK tu... sapa nma gurl tu ntah? haa... aku igt dah... si comei intan lidyana...


ok la.. aku cau dulu utk entry kali ni... aku harap sesangat si asyraf muslim kejip mata sekali kat aku stg... ha2.. sapa jeles sila kembangkan idup anda yg mmg dah sedia kembang tuu... yeehhaa....



p/s: emmmbeekkkkkkk....(kalo nk tw kambing jantan tu, embekkan dia mesti lidah dia terkeluar)

2 ulasan:

  1. haha.. pandai depa atuq ayrap muslim ngan alya nowh.. cam da jodoh ja.. haha.. ;-p

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...