rombongan cik alya

Jumaat, 29 April 2011

petanda mimpi berenang kat laut mati

hei hei hei.. Assalamualaikum semua.. korang pernah berMIMPI x? mesti pernah kan... hari ni, pagi ni aku nak jadi pentafsir mimpi.. huhu.. sapa yang ada mimpi pelik pelik bleh la mai jumpa aku nanti.. ok? pagi ni aku nak story cket pasai satu mimpi ni.. 'mimpi berenang kuak lentang kat laut mati'..

apa maksud mimpi tu eh? aku pun xpasti sebenarnya.. tp bila dah bangun tidoq.. tetiba petanda tu mulai menjelma sikit demi sikit.. korang nak tau apa petanda tu? huhu.. maksud disebalik mimpi tu adalah..........


bangun ja dari tidoq pagi tadi.. rupa-rupanya adik aku yang kecik tu kencing tilam.. perrrggghhh!! patut la sejuk lain mcm ja kaki aku time tidoq tu.. siap mimpi berenang pakai kaki itik gitu.. huhu.. dan jalan 'mati' nya adalah? aku perlu basuh ttilam, cadar  dan selimut aku tuh... adeh!! malasnya.. seb bek ada anak dara jepun tu tau.. SYG KAMU....

p/s : sapa pandai tafsir mimpi?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...