rombongan cik alya

Khamis, 28 April 2011

buleh ka dapat four flat?

hai.. lama gila aku x update entry.. rindu gila jari jemari ni nak tekan tekan keybod ni.. rasa gian la plak!! kenapa aku menghilangkan diri? huhu.. sebab kecewa yang teramat? haha.. eh!! xla.. saja ja.. mana main jiwang jiwang, x rock la beb!! sebenarnya aku terpaksa menghilangkan diri sebab aku ada final exam.. start 18april until 30april..


sepatutnya aku xleh nak update lg entry aku ni.. tp? disebabkan aku terpaksa balik umah atas sebab sebab yang x dapat dielakkan? so.. tunggu apa lagi.. bab kata orang 'muda-muda'... bila kucing dilay0Q ikan kat depan mata? Nggggaaaaapppp laaaaaa!!!! nak tunggu cangak lagi? haha..

last paper aku sabtu ni.. esok lusa ni weh.. harap harap leh la skor untuk last paper nanti.. untuk dapat 4 flat? owh... aku xharap sgt.. sbb aku tau cara aku study mcm na.. stai study last last minit.. haha.. sapa penah buat mcm tu? sila jangan geleng kepala.. aik?

p/s : sem depan aku nak four flat.. insyaALLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...