rombongan cik alya

Jumaat, 8 April 2011

ada jugak yang malas nak mandi sendiri

Dalam semua-semua haiwan yang kitorang bela kat umah ni. Majoriti semua malas nak mandi sendiri. Termasuklah aku! Eh eh. Aku bukan haiwan. Aku manusia. Cik Hamster ni pun dah lama xmandi. Dah dekat 7 taun kot? Bau dia? Perrrggghhh. Bleh menyebabkan kita 'tingtong' selama sehari. Masyam + berkhasiat! Haha. Sempena hari jumaat yang mulia ni. Aku nak jugak kumpul pahala berbakul-bakul. So? aku dengan baik jantungnya bagi mandi cik Hamster ni.

See......

mangsa cuba melarikan diri
 Saw.......
sampai nk terkeluar bijik mata aku penyek!
 Look.......
selepas mandi
 Tengok.......
mangsa kesejukan selepas mandi

Cukuplah setakat itu. Untuk hari ni, aku dah rasa pahala aku penuh dah sebakul sebab bahu kanan aku ni asyik-asyik senget ke bawah ja. Boleh x aku cakap macam tu? Haha.. Riak betul!!

p/s : Tips untuk lupakan si dia (cuba memBZkan diri seberapa boleh)

2 ulasan:

  1. cuba melupakan si dia dgn mmBZkn diri??mcm penah dgr la tips 2..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...