rombongan cik alya

Jumaat, 17 September 2010

sudah disatukan...

errkkkk alhamdulillah... hari ni sempena hari malaysia( 1 malaysia) sahabat aku (kak ila) sudah berjaya disatukan dengan tok kadi, eh clap... dengan sang kekasih laa... xclap aku.. nama izal kot... seorang mat terap hanya dengan sekali lafaz sja... depa sudah menjadi suami isteri... credit to ' mat terap'.. hu3... terharunya... jadi bini org gak kwn akuh sowg neh..


acara pembatalan air mineral semayang



adush... kawan2 aku yang lain pakat nk amek berkat pengantin... ala cm besa la... bila ada org kwen kita mesti nk bgambar kan... betul ka tidak? yang tu aku xtw.. abaikan jela... geng kitorang yang study poli dulu ramai yang hadir... campur ngan aku? pat org... :-) uish.. kira rmai la... lebih pada 1...
 
ala.. ni bkn kenduri besar pn.. juz wt akad nikah je dlu... nti dlm bulan depan insyaALLAH ada kenduri besaq, tp besaq tu xla mcm erra & yusry dulu.. gila weh... leh hutang AHLONG( kami bkn ahlong, kami cuba nk tolong) kalo wt knduri cmtu... hmm.. lebih kurang nikah tergantung la katakan... hah!! nikah gantung xpe...ko jgn gantung diri sudahla... ha3... ok.. tutup cita bab nikah kwen ni.. xleh sgt slalu cita.. stg dah sinonim ngn diri aku?? ha.. payah aku nk tepieh..


3 dara pingitan...

 
haa.. yang kat atas tu la kgkawan aku yang dpt pi msa knduri tu td... huh kitorang kasi kecoh umah kak ila tuu... wallaweh.. ok aku stat dari kiri...

1. yang tepi blah kiri tu, yang dok wt muka kesian tu laa lebih dikenali sbg ebah(bkn nama sebenar) dia mai pd jeniang... 
2. yang tengah tu plak anak sultan johor, uih dak eh, sja aku kutuk dia, dh pakai bju kuning ang la katakan, ha nma dia ima (bkn juga nma sebenar) dia mai pd SP... 
3. yang last skali blah kanan tu, kalo korang nk taw nma dia mira(also bkn nma sbenar), dia asal dari kulim, tp aku xpasti dai mai pd mana sbb dia ada bwk sekoq kumbang yg bernama anuar (bkn nma sbenar)...he3..sory na anuar.. no pages utk si kumbang.. hu3..
haaa... cuma bunga 4 kuntum dengan sek0q kumbang ja bleh hadirkan diri... baik kan kitorang??


tutup crita...

aik???


tp???


gambaq aku mana?

hmmm....



jeng...jeng...jeng...
       
    
   nur amina 'nur kasih'

ha....korang caya x ni aku? haha.. ikut korang la... aku pun xcaya muka aku sama ngn dia.. huh... kalo lah muka aku sama mcm ngn dia...hmmmm.... haish..... dah stat berangan lak ni... xleh jd ni.. k la aku cau dlu... harap koang puas hati dengan entry kali ni...haippp.. sayokankungnara... cau!



p/s: cerita di atas xde kena ngena dgn yang idup @pun yang dah mati... kalo ada pun?? oh... mungkin kah ini satu kebetulan???

1 ulasan:

  1. hek eleh..pasan muka cm tiz zakiah..tp ada la iras2..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...