rombongan cik alya

Ahad, 19 September 2010

sELamat keMbali...

ad0i malasnya... esok... hari ahad aku dah stat claz mcm biasa... dah abes dah pun cuti raya aku.. mulai esok maybe aku dah stat bz c0z dah penghujung sem dah ni.. manakan dengan asignment, tutorial lg, pr0jek final lg, midterm lg, adush..

aku rasa cuti 2 minggu ni dah membuatkan otak aku beku... hmmmm.. esok aku kena dok tengah panas lama cket neh.. nak bg cayaQ balik otak aku...  aduh... lg 1 yang aku lemah ni... nak pegang pen pun aku kena blajaq balik... (agak2 korang mcm tu x??)..tu la kelemahan aku bila dah lama cuti... esok kalo tulis note.. msti aku kena tnggai punya..terhegeh hegeh... org len dah smpai jordan... aku?? baru nak beli tiket pa?... haiyaaa... xleh jd ni...alahai.. runsing2...

seb bek la tempat study agak dekat la dengan umah... agak rindu cket? balik.. rindu sederhana? balik... rindu banyak? balik jugak!! hahaha... smpai kan pokcik2 bus pn dah knai aku.. besala... sekali nek bus kalo nk gi pokok sena? rm3.10... murah xmurah sgt laa... kalo mkn nasik goreng pataya pon kenyang smpai malam tuh..



                                                                      wah.. nyum3...


hmm... kalo lah dwet tambang bus rm3.10 tu aku wat beli menda lain??


cthnya nasik goreng pataya.....


rm3 utk nasik goreng pataya... oh tidak... lagi sekupang aku nk beli apa erk??? hmmmm... maybe aku beli air kosong (sky juice) kot.. sep cket.. tp rasa aku sbg wanita xkena dwet kot?? hahaha... besalaa...wanita kan dihormati.. jd utk tidak membazirkan duwet seposen aku tu.. bek aku beli cekelat ( org indon pgl bom2), lagi bguih... sekupang dua biji... leh rr wat ubat ngantuk aku nti dalam claz... kalo ada cekelat ni.. xla aku tersengguk2 nti..  xdan miss nk ckp? aku hangguk dulu... arigat0 haippp.....



                                 xdak kena mengena antara yang idup ataupon yg dah mati..



cerita plak pasai tid0q ni... aku nk story cket kt korang.. aku dengan 'tidoq' ni mmg xdpt nak dipisahkan..  bagaikan isi ayam dengan kuku.. dulu aku kat sekolah rendah aku xpasti la tidoq ni dah jd sahabat aku ke x? tp aku mula perasan yang dia ni sy0k giler kt aku msa kt sekolah menengah... aduh.. memang dah jd habit.. asal nmpak muka aku ja? tidoq.... asal tidoq ja? nmpak muka aku... ntah la npa rsa ngntuk yang menebal sgt pn aku xtaw.. nk kata tidoq xcukup? haish... lebih pd ckup ehh.. aku pn mula berfikir... berfikir... dan berfikir... smpai la skg aku xdpt jawapan... hahaha..




p/s: masa perhimpunan kt sekolah dulu pn aku bleh tidoq sambil berdiri:-)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...