rombongan cik alya

Sabtu, 25 September 2010

mood raya...

hari ni... genap la hari ke 16 kita beraya... open hause xabeh2 lg.. besa la raya kan sebulan... yang untung nya aku ni haaa... bleh makan...makan.. dan makan.. sampaikan berat badan aku pun dah naik dengan mentadak sekali... eh.. mentadak tu minatang la... mentadak mentadu, alya tidoq camna??? heeee... aku pn xtaw la... sepatutnya dah sebulan berposa ni leh r berat badan tuwon.. tp aku ni?? tertonggang terbalik plak.. adeh... cmna aku nk wt ni ha?? ahhh.. lupakan la pasai berat badan ni.. janji aku hip hip hoorey... sapa xmau kat aku? bleh blah...

entry aku kali ni aku nk cita pasai raya kami kali ni... pada pndapat aku.. raya taun ni mmg lain dari taun2 yang lain... opss... sblum tuu... aku nk tnjuk gambaq kami 1 family... maksud aku... family ayah habib & ibu yati...









haaa... ni la pic kami 1 family.. aku ada 5 badik... pengasasnya adalah incik noor habib bin md saman & puan norhaiyati bt mohamad... haa... try korang susun atur adik badik kami dari 1st smpai last? brani x sahut cabaran ni? sapa betoi aku banja aiskrim pop...


toing....


jelmalah kau wahai aiskrim pop....






ni adalah contoh aiskrim pop yang aku nk kasi korang.. tp sebatang jela... he3... xmampu den nk banja banyak2... pokai den... ok2 stop... ni lak cita pasai family besaq aku... maksud aku family blah ibu aku.. jap2 nak tunjuk...






besaq kan family kitorang... stat dgn family maklong n anak2, makngah n anak2 n ada cucu dah sorg, maklang(ibu aku laa) n family, pakndak n keluarga, ateh n keluarga, cu yang xdak lg keluarga... xlupa jgk pd wan & paknjang yang dah kembali ke rahmatullah... semoga kalian ditempatkan dikalangan org2 yang soleh.. amin...

skg ni tok aku xdak teman idup dia dah...tp?? wan jgn risau la, kitorang akan jaga tok sebaik mungkin... insyaALLAH... kalo nk taw mak pada ibu aku merangkap tok aku? beliau satu2nya org yang dok kat kosyen tuu... ha2.. aku nk menempek ja.. tp? xceluih r bro... dpt tumpang letak siku pun jdlaa...ahaks!!

aku rasa takat ni dulu la entry aku kali ni... bukan apa.. aku skg ni xmenang tgn la bai.. kalot banyak, dengan asgment lg, projek lg... he3.. sapa yang still study tu msti taw kan? ok2.. aku sudahi entry aku kali ni dengan lafaz bismillah....


SALAM AIDILFITRI!!!!!!!




p/s: aku di awang awangan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...