rombongan cik alya

Khamis, 16 September 2010

permata yang telah ditemui...

hmmm...arini aku nk cita cket bout jodoh kawan aku...ops!! bukan bmaksud aku nk sgt jodoh aku sampai awai taw... sbenarnya dlm entry kali ni aku nk story pasai kwn2 seangkatan aku yang dah sampai jodoh diorang.... firstly...syukur alhamdulillah aku pn tumpang gumbira sbb jodoh diorang dah smpai... besok bersamaan 16/09/2010 saya mengumumkan tarikh untuk kita berhari raya...wakaka...terasa diri ni cam paklong yang dok umum tarikh nk raya la pulok...

                              tringin jgk aku nk wt pengunguman raya dlm tv cam paklong neh...


adush... fenin2... kwn aku time sama study kt PTSS dulu dah nk kwen bsok... best nya... kpd tuan empunya badan (KAK ILA) jika beliau ada terbaca entry ni...saya NOR ANALIA BT NOOR HABIB dgn kad matrik bernombor teeettttt mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU, SEMOGA PANJANG JODOH & BAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU CICIT DAN SEWAKTU DENGANNYA... (xsalah kot aku wish awai) biaq jadi owg fest weh...he3..

xlupa jgk kpd aku.. smoga lambat smpai jodoh aku... sbb aku tanak kwen awai... xbesh.. xpueh lagi nk bebas merdeka sbg seorang rakyat malaysia... cewah... kawan aku yg sorang (IDA) tu insyaALLAH kalo xda aral yang dilintangkan... dia juga akan disatukan dengan ikatan simpul mati pertunangan dgn kekasih hati dia pada 6/10/2010... xpa.. dun wori alya... rmai lg xkwen.. (-_-)


p/s: terbayang msa kecik2 dlu main kwen2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...