rombongan cik alya

Rabu, 15 September 2010

sebelum terlewat...




                                                             
                                                               letto- sebelum cahaya


 
ooooppppsssssss........... silap tajuk daa...sebenarnya aku bukan nak cerita pasai lagu 'letto-sebelum cahaya' ni pun..aku nk rungkai pasai tajuk kat atas tuu...(sebelum terlewat)...ahaaaa...kat sini aku rasa masih belum terlewat utk aku wish kat korang 'SALAM AIDILFITRI' buat semua ibu2, bapak2, siapa yang punya anak bilang aku.....eeeehhhhhh.....nyanyi lak..hmmm...xleh nk wtpa dah wey...dah faberet aku...hehehe...ok2...siyesly aku nk wish hepy belated aidilfitri (pehal plak belated? raya kan 30hari) kpd smua muslimin & muslimat yang dah lama bermastautin di planet bumi ni, & tak lupa jgk kot ada makhluk2 yang menetap kat planet marikh ka, pluto ka, n mcm2 planet lg...xlpa jgk kepada syaitan2 & iblis2 laknatullah yang dah dilepaskan dari ikatan kt pokok2 rambutan, jambu batu, jambu air, jambu keling dan lain2 pokok...tahniah wey! tapi jgn igt aku takut ngn korang sbb dah lepas dari penjara Ramadan(cakap sederhana je)...hehe(-_-)

p/s: intro aku sempena pembukaan blog ni ada selitkan dlm 2nd entry… dlm 1st entry aku xwt pown.. trlupa daa :-p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...